sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Ihanat kirpputorit!


Kirpputorilla tuli vietettyä taas parisen tuntia. Tämä mummolasta muistuttava räsymatto maksoi n.13e. Aion ostaa toisenkin, ovat niin kivoja ja kotoisia.


Japanilainen kattila oli pudottanut hintansa reilusti 20eurosta viiteen euroon. Mies myhäili tyytyväisenä, japani-fani kun on.





Tällä on mukasa liikutella sitä kuumaa kattilaa. Olin virkkaamassa tiskirättiä, siitä tuli pannulappu.







Illaksi Herra viipukka taiteili ihanaa noria, joka maistui makoisalle viinilasin kera.


Tämä japaninkieliseksi kissaksi, Nekoksi nimetty pikkukaveri autteli mammaa maalauspuuhissa. Maalauspuuhat kuvaan ja päivitän ensikerralla.

Kissan nimistä meidän mielestä paras oli ehdottomasti Devil. Eli pieni puuhapaketti lähtee myteerisen E:n osoitteeseen. ;)

Nimeksi kuitenkin tuli Neko, koska se sopii hyvin Taikan pariksi, ja koska mulla on ollut aika hyvä yksinoikeus kaikkiin nimeämisiin niin annoin miehen päättää tästä.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Mä oon pettyny kun en voittanu nimi kilpailua. Mulla oli parhaat. :/