keskiviikko 25. elokuuta 2010

100. asiaa



En kovin usein viitsisi osallistua näihin juttuihin, mutta onhan täysin vastustamatonta saada kirjoittaa itsestään nippelitietoa.


Tässä mennään.

1. Olen heikkona listoihin. Teen listoja mistä vaan.
2. Käytän AINA villasukkia. Kesälläkin, jos ei ole villasukkia jalassa niin ei ole sukkia laisinkaan.
3. Olen sokeririippuvainen. Jos herkkuja on saatavilla, en kertakaikkiaan vain hillitse itseäni.
4. Olen materialisti. Aika tiedostava tosin. Rakastan uusia juttuja.
5. Kierrätän lähes kaiken.
6. Elämä ilman musiikkia olisi mielestäni merkityksetöntä.
7. Olen totaalisen hurahtanut capoeiraan. Ja..
8. olen aika varma että capoeira on pelastanut mun elämän monessa mielessä, ja varmasti parantanut mun elämänlaatua huomattavasti.
9. Otan joka aamu 5-6 tablettia.
10. olen bipolaarinen.
11. Minusta silmälasit pukevat minua, mutta..
12. haluaisin eroon laseistani.
13. Olen TOSI huono kodinhoitaja.
14. Olen tosi hyvä siivoustyössä.
15. Olen allerginen eläimille, mutta..
16. kaipaan eläimiä valtavasti.
17. Olen hullu norsufriikki.
18. Rakastuin mieheeni ensisilmäyksellä. Kirjaimellisesti.
19. Päätimme mennä naimisiin yhden yhdessä vietetyn viikonlopun jälkeen.
20. Rakastan riehua ilta-lehden tyyppisillä nettifoorumeilla.
21. Haluan laihtua, mutta..
22.en halua laihtua tarpeeksi kovasti.
23. Kotona menetän hermoni helposti.
24. Muutoin olen turhankin joustava.
25. Pelkään vettä.
26. En harrastanut yli kymmeneen vuoteen juurikaan liikuntaa ennen capoeiraa.
27. En osannut tehdä kärrynpyörää ennen capoeiraa.
28. Olen laiska.
29. Minulla ei ole ammattia, koska..
30. en osaa opiskella.
31. En ole koskaan käyttänyt meikkivoidetta, puuteria, huulipunaa, hajuvettä tai kasvovettä.
32. Haluaisin laulaa, mutta en uskalla kun en tiedä osaanko.
33. VIHAAN tupakansavua.
34. Pelkään liian monia asioita, kuten murtovarkaita, auton alle jäämistä, tai vaikka että lyhtypylväs kaatuu päälle.
35. Olen hitusen neuroottinen.
36. Voin helposti pestä kakkapyllyn mutta..
37. lavuaarissa lilluva ruoka ällöttää suunnattomasti.
38. En ymmärrä miten miestäni voi ällöttää kakka niin paljon.
39. En lähes koskaan laita "suomalaista" ruokaa.
40. En ole koskaan ollut hierojalla tai kosmetologilla.
41. En ikinä koskaan ole kävellyt korkokengillä.
42. Rakastan lelukauppoja, ja ostaa lapsille leluja.
43. En ikinä tykkää hiuksistani.
45. Olen hulluna Emmerdaleen.
46. En ole koskaan halunnut ajokorttia. (nyt se olisi tarpeellinen)
47. Olen hyvin kärsimätön.
48. En ole kova murehtimaan mitään.
49. Minusta puhelimessa puhuminen on inhottavaa mutta..
50. tekstiviestin kirjoittaminen vielä inhottavampaa.
51. Rakastan päiväunia.
52. En pese kasvojani joka ilta. Enkä aamu.
53. Minulla ei ole koskaan ollut montaa finniä.
54. Olen hajuherkkis.
55. En usko jumalaan mutta..
56. Olen hirvittävän kiinnostunut uskosta, ja ihmisistä jotka uskoo.
57. En pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä, ja en häpeile näyttää sitä.
58. Minusta kolikkopelit ovat maailman typerin tapa käyttää rahaa.
59. Rakastan kaikkea itämaista. Intialaista tarkemmin. Ruokaa, vaatteita ja sisustusjuttuja.
60. Olen syntynyt Ylitorniolla.
61. Vihaan kastua.
62. Olen hirivittävä vilukissa.
63. Kaksi edellistä johtaa siihen että käyn harvoin suihkussa ilman saunaa.
64. Pidän kaikista peleistä missä rakennetaan jotain.
65. Olen tosi nirso kenkien suhteen.
66. Olen koukussa nettiin ja facebookkiin.
67. Tykkään lukea mutta olen nirso myös kirjojen suhteen.
68. Ostan mieluiten pokkareita.
69. En osaa käyttää kirjastoa.
70. Minulla on ollut enemmän miespuolisia ystäviä kuin naisia.
71. Koulussa monikaan ei pitänyt minusta.
72. Minulla on veli josta en ole kuullut yli kahteen vuoteen.
73. Haluaisin mielummin että homoparit saisivat adoptoida, kuin hedelmöityshoitoa.
74. Suren kohtuuttoman paljon maailman ongelmia. (lapsia lähinnä)
75. En voi katsoa pelottavia tai liian jännittäviä elokuvia/ohjelmia.
76. Aamukahvi on parasta paikallislehden tekstaripalstan kera.
78. Minulla on esto etten voisi kirjoittaa paikallislehden tekstaripalstalle.
79. Rakastan muuttamista. Se on ongelma. (eli ratkaisu kaikkiin ongelmiin)
80. Mä en kestä Big Brotheria!
81. Rakasta Tough lovea.
82. Olen mielestäni aina ollut liian pitkä. (174cm)
83. Jos ensivaikutelma ihmisestä on huono, en helposti opi pitämään tästä. Jos ollenkaan.
84. Jos pidän ihmisestä, säikytän hänet luultavasti pois tuttavallisuudellani.
85. Voisin makoilla tuntikausia jos joku kutittelisi selkääni.
86. Tarvitsen useamman rauhottavan lääkkeen jotta voin istua hammaslääkärin tuoliin.
87. Ostan salaa sisustuslehtiä.
88. Varastan sisustuslehtiä odotustiloista.
89. En muka pidä vaaleanpunaisesta mutta..
90. jotkin asiat ovat kivempia vaaleanpunaisina, kuten puhelin.
91. Käyttäydyn kuin lapsi jos päätäni särkee. Ja tulen äkkiä pahoinvoivaksi.
92. En erityisemmin pidä ihmisestä. Noin niinkuin lajina.
93. En koskaan syö/juo kevyttuotteita.
94. Mun kahvissa on usein enemmän maitoa kuin kahvia.
95. Makaan joka ilta piikkimatolla nukkumaan mennessä.
96. Jos en tiedä kuka, ja milloin on avannut maitopurkin, en voi juoda sitä.
97. Jos jääkaappiin unohtuu ja pilaantuu jotain, joku muu hoitaa sen. Jos minä hoidan, menee koko astia roskiin.
98. Teen mielellään käsitöitä, mutta en malta opetella tekemään niitä kunnolla.
99. Innostuessani käytän luvattoman paljon aikaa askarteluun ja näpertelyyn.
100. Rakastan miestäni ja lapsiani aivan valtavasti.




Näpertely





Yllättävän hankalaa. Täytyy myöntää.

4 kommenttia:

Ballohedi kirjoitti...

Hahaha,IHANIA! etenki 88:D
10.kohdasta rispektiä:) ihmiset harvemmin julkisesti puhuvat "vioistaan".

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten ihana päiväkirja ja voi miten mielenkiintoisia juttuja kirjoittelee ilmeisen mielenkiintoiselta tuntuva immeinen. Mahtavaa! Lisään päikkysi kirjanmerkkeihin. :)

T. ChiliMama vauva.net'istä

Agafia! kirjoitti...

Tunnistin todella monta asiaa listastasi omakseni. :D hauskaa nähdä että on samantapaisiakin ihmisiä olemassa. Esim. kohdat olivat tuttuja:
11.
12.
33.
55.
57.
58.
82. kohta oli ehkä hauskin :D itse olen 178 cm ja olen henkisesti 150cm
84.

hmmm...
pitäisiköhän tehdä omakin lista?? :D

saanen lisätä sinun blogisi luettavalle listalle?

Viipukka kirjoitti...

Nünne, Tee toki lista, tämä on hauskaa. Ja blogin lisääminen on sallittua, jopa suotavaa =D