keskiviikko 30. syyskuuta 2009

haasteppa haaste



Mokomakin kiiki! Haastoi minut kertomaan juttuja. Tässäpä siis kymmenen mahdottoman mielenkiintoista faktaa minusta.

1. Vakiojuttu; Rakastan villasukkia. Käytän nitä aina. Joskus olen yrittänyt hankkia muitakin sukkia, mutta ne aina päätyvät miehen koriin. Käytän siis villasukkia myös kesällä.
2.Olen hitusen materialisti. Ainakin siinä määrin että tykkään shoppailla. Rahaa ei paljon ole joten tämä on myös hitusen ongelma.
3. En ole aina ollut yhtä aikaansaava kuin nyt. Ennen olin laiska, saamaton ja vätys. Satunnaisia housuja, tai muuta helppoja juttuja lukuunottamatta, en ennen pahemmin tehnyt käsitöitä.
4. Olen järkyttävä vilukissa. Minusta meillä on aina kylmä. Mies itkee verta kun laitan lämmitystä isommalle. Sitä sähköllä toimivaa.
5. Vihaan myös kastua. Tästä syystä peseydyn useimmiten osissa. Ja kokonaiseen suihkuun menen lähinnä silloin kun sauna on päällä, ellei ole ihan pakko.
6. Rakastan hyvää ruokaa. Ihan mielettömästi. Haaste onkin tällä hetkellä opetella tekemään hyvää vähähiilihydraattista ruokaa, ilman viljaa ja mikä hirveintä; ilman riisiä!
7. Syön kaiken tarkassa järjestyksessä. Parhaat palat jää viimeiseksi, ja kuten kiiki, tiedän jo suunnilleen aterian alussa, mikä kohta jää viimeiseksi. Toisin kuin kiiki, pizzasta syön viimeisenä jonkin herkun reunapalan. Karkit joskus järjestän pöydälle riveihin, mistä ne on helppo napsia oikeassa järjestyksessä.
8. Luulen että osaan laulaa. En ole uskaltanut laulaa ihmisten kuullen ylä-asteen jälkeen. Vasta silloin tajusin ettei ihmiset kuule ääntäni samoin kuin minä.
9. Minulla ei ole ammattia, eikä minkään tasoista suunnitelmaa tulevaisuuden turvaksi. En todella tiedä mitä haluaisin tehdä, tai mikä ammatti kiinnostaisi minua tarpeeksi jotta jaksaisin sen opiskella loppuun.
10. Tykkään epäterveen paljon norsuista. Niitä on joka paikassa. Ahmin norsuihin liittyvän kirjallisuuden ja dokumentit. Suurin haaveeni on päästä jollain tavalla tekemisiin tuon upean eläimen kanssa. Suutuin ja loukkaanuin syvästi Tarantinolle kun hän tuotti elokuvan The Protector, jossa norsulle käy huonosti ja näin siitä painajaisia useamman yön.

Noin. Tietänette minusta nyt tarpeeksi.
Laitetaan vahinko kiertämään, Missye paljastakoon itsestään nyt liikaa! ;)



1 kommentti:

Kiiki kirjoitti...

hihii :D ihanaa kun vastasit haasteeseen! tuli sun norsuista mieleen, et mä alan olla huolestuttavan kiinnostunut antiikkiliikkeitten posliinibambeista O_o ehkä mä alan kerään kaikkea kauris/bambikamaa :D